Hallgatói tutorálás felkészítő
Választható szakmai tevékenységek
Tanulásmódszertan tantárgy
Követelmények

4. hét: Előadás
Gépész szakos hallgatók (más szakos hallgatók is jöhetnek, ha órarendjük engedi)
10. 01. 13:30 – 15:00 Frangepán 401-es előadó terem
Pintér Ildikó – Kommunikáció
Szeretnél magabiztosabban kiállni a többiek elé, amikor prezentációt tartasz, vagy vizsgán felelsz?
Ez az előadás abban segít, hogy ne a lámpaláz uralja a helyzetet, hanem te irányítsd a kommunikációt.
A program során megtanulhatod, hogyan:
- csillapítsd a feszültséget és kezeld a lámpalázat,
- használd a beszédtechnikát úgy, hogy érthető és meggyőző legyél,
- fogalmazz meg világos és határozott én-üzeneteket,
- légy asszertív a különböző helyzetekben,
- és miként támogathatod mondanivalódat a testbeszéddel.
Egy praktikus, élvezetes és hasznos előadás, ahol olyan eszközöket kapsz, amelyek segítenek abban, hogy magabiztosan képviseld önmagad az egyetemi évek alatt és azon túl is.
4. hét. KIber, BT, Mechatronika szakos hallgatók (más szakos hallgatók is jöhetnek, ha órarendjük engedi)
10. 02. 13:13-15:00 Frangepán 402-es előadó terem
Keszthelyi Balázs – Szervezeti kultúra
Fedezd fel a szervezeti kultúra titkait!
- Mitől működik jól egyes csapat, míg mások szétesnek?
- Hogyan formálja a közös értékrend a mindennapokat és a sikerhez vezető utat?
- Mik azok a szempontok, amik működtetnek rendszereket.
- Ismerd meg, hogyan működnek a szervezetek a háttérben ember és ember között!
- Mit jelent az, hogy a kultúra megeszi reggelire a struktúrát!
Gyere el az előadásra, és ismerd meg, hogyan hat rád és a jövőbeli munkahelyedre a szervezeti kultúra!
Patronáló óra
A Patronálás órák célja ahallgatók segítése abban, hogy minél könnyebben beilleszkedjenek az egyetemi oktatási rendszerbe. További cél a hallgatói közösség megteremtése, a hallgatók tanulmányi előrehaladásának nyomon követése, így a tantárgyi sikertelenség csökkentése.
A patronáló tanárok a korábbi osztályfőnökök szerepét hivatottak betölteni. Az órákon és órákon kívül-akár e-mail, akár személyes konzultáció formájában- a hallgatói csoportjuk rendelkezésére állnak. Felhívják a figyelmüket a kötelezettségeikre és az előttük álló lehetőségekre. Egy idő után kikérik a véleményüket az addigi tapasztalataikról, és ahol problémát látnak, igyekeznek megoldást találni.